Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

      Verzenden & retourneren

      Alles over verzenden

      We begrijpen goed dat je wilt weten hoe wij jouw bestelling verwerken en verzenden, zodat je weet wat je kunt verwachten. Daarom leggen we hier uit hoe wij te werk gaan. Maar eerst even de belangrijkste punten op een rijtje.

      • Bestel je op werkdagen vóór 18:00 uur? Je bestelling wordt dezelfde dag verstuurd.
      • Vanaf een totaalbedrag van €20 wordt jouw bestelling gratis verzonden binnen Nederland en België. Bestel je voor minder dan €20,-? Dan rekenen wij €1,99 verzendkosten. 
      • Wij verzenden bestellingen binnen Nederland met 24 uursservice. PostNL bezorgt 98,3% van de bestellingen binnen 24 uur. Dit houdt in dat jouw bestelling normaal gesproken de volgende dag bezorgd wordt (ook op zaterdag).
      • Wij verzenden bestellingen binnen België met Bpost. De levertijd bedraagt in de meeste gevallen 2 à 3 werkdagen.
      • De meeste accessoires worden verzonden in een bubbelenvelop die door de brievenbus past; je hoeft niet thuis te zijn om de zending in ontvangst te nemen.

       

      Brievenbuspost of toch een pakketje?

      De meeste bestellingen passen door de brievenbus, waardoor jij niet thuis hoeft te zijn om deze in ontvangst te nemen. Handig! Producten die groter zijn dan de standaard brievenbusafmetingen worden via pakketbezorging geleverd. Je ontvangt dan van ons een track and trace zodat je precies weet wanneer je jouw bestelling thuis kunt verwachten.

       

      Check je adres!

      Check goed of je het juiste adres hebt opgegeven. Is er iets mis? Neem dan snel contact met ons op!

      We raden je aan je thuisadres op te geven, omdat vrijwel alle bestellingen gewoon door de brievenbus passen. Brievenbuspost kan helaas niet worden afgeleverd bij een pakketpunt, daarom vragen we je geen adres op te geven van een pakketpunt.

       

      Bezorgdagen

      Besteld vóór 18:00 uur op        

      Levering NederlandLevering België
      MaandagDinsdagWoensdag/Donderdag
      DinsdagWoensdagDonderdag/Vrijdag
      WoensdagDonderdagVrijdag/Zaterdag
      DonderdagVrijdagZaterdag/Dinsdag
      VrijdagZaterdagDinsdag/Woensdag
      ZaterdagDinsdagWoensdag/Donderdag
      ZondagDinsdagWoensdag/Donderdag

       

      Alles over retourneren voor Nederlandse en Belgische klanten

      Soms is het nodig een product te retourneren. Misschien heb je je bedacht, heb je een cadeautje dubbel gekregen of is er iets anders gebeurd waardoor je besluit jouw product terug te sturen. Omdat wij begrijpen dat dit natuurlijk vervelend is heb je bij ons 45 dagen bedenktijd.

      Als je jouw product wilt retourneren is het belangrijk dat deze aan de retourvoorwaarden voldoet:

      • Je hebt je retour binnen 45 dagen na ontvangst retour gemeld per e-mail via [email protected] Hierbij vermeld je of je het product wil omruilen of dat je jouw aankoopbedrag terug wil ontvangen.
      • Wil je een product ruilen? Dan ontvang je een gratis retourlabel.
      • Na de retourmelding heb je nog eens 14 dagen de tijd om je product terug te sturen.

       

      Zó stuur je jouw zending retour

       

      1. Download het retourformulier en vul deze in.
      2. Meld je retourzending aan via [email protected]
      3. Pak de bestelling in, voeg het retourformulier toe en verstuur de bestelling naar:

        Trendyhoesjes
        Postbus 6000
        5600 HA Eindhoven

       

       

      TIP: Verstuur je zending met Track & Trace code.
      Als klant ben je namelijk zelf verantwoordelijk voor het voldoende frankeren en (onbeschadigd) laten bezorgen van de zending. Het komt helaas wel eens voor dat een retourzending kwijtraakt in het verzendtraject. Wanneer je jouw retourzending hebt verzonden mét Track & Trace, kunnen wij zien dat je het wel hebt opgestuurd en kunnen we je voorzien van een passende oplossing. Bewaar het verzendbewijs dat je ontvangt goed. Dit dient als bewijs dat jij de retourzending correct opgestuurd hebt.